1. Uued autod
  2. UX
  3. Joy Crookes
Kiirtee
LEXUS UX

LÕBUSÕIDULE KOOS JOY CROOKESIGA

  • Briti laulja, laulukirjutaja ja muusik Joy Crookes on uusima Lexus UX-i esindusnägu.
  • Kampaaniaga tähistatakse uue kompaktmaasturi UX-i turuletulekut – UX on Euroopas üks ostetumaid Lexuse mudeleid.
  • Joy Crookesi hittlugu „Feet Don’t Fail Me Now“ on telereklaami tunnusmuusika.
  • Üleeuroopaline kampaania algas 12. septembril 2022.

 

Lexus tutvustas uue UX-i kampaaniat, mille peaosas näeme rahvusvaheliselt tunnustatud, Briti muusikaauhinna ja Mercury Prize’i kandidaati Joy Crookesi.

Lexuse ja lauljanna koostöö tähistab muutust brändi strateegias, et jõuda noorema, mitmekesisema ja sotsiaalselt kaasatuma publikuni. Crookes esindab uut Lexuse tarbijat, kes määratleb leidlikult uuesti tänapäevast luksust ja stiili.

Andeka lauljanna Joy Crookesi silmatorkavas stiilis sulanduvad kultuurid ja ajastud ning seda on mõjutanud tema lapsepõlv väga mitmekesises Lõuna-Londonis. Tulemuseks on ainulaadne ja võimas esteetika, mis särab igas tema loomingulises väljundis ning ta nihutab oma pärandi ülistamisel alati visuaalseid piire. Crookes aitab suurendada ka teadlikkust talle südamelähedastest teemadest, näiteks kestlikkusest, keskendudes sellele, et ka tulevastel põlvkondadel peab olema juurdepääs metsadele ja parkidele, olenemata sellest, kust nad pärit on. 

Uue kampaaniaga tähistatakse Sind edasi viiva energia kontseptsiooni ning selles näeb Joyd nautimas UX-i kui kaaslast, kes aitab kaasa tema lapsepõlveunistusele saada maailmakuulsaks muusikuks. Joy rakendab kaht teda innustavat omadust – kirge ja energiat – oma loovuse ja kiire elustiili väljenduse vahendina.

Koos Joyga loodud mitmekesine sisu põhineb ideel, et UX on tema kaaslane suurlinna avastamisel. Neli lühifilmi äratavad selle kontseptsiooni ellu: vaatajad viiakse koos Joyga sellele põnevale teekonnale, esmalt sõidetakse randa. Teistes filmides jälgitakse Joyd sõitmas läbi kihava suurlinnamelu ning tuuakse esile UX-i tipptasemel tehnoloogiat ja suurepärast sõiduelamust. Auto väljatöötamisel on lähtutud pideva arengu ideest ja Joyd saab näha sõitmas oma Lexus UX-iga, avastamas linna Hey Lexuse häälabilise ja pilvevärskendustega varustatud kiirema ja intuitiivsema esmaklassilise navigatsiooni-multimeediasüsteemi abil, mida ta kasutab kampaania tunnusloo „Feet Don't Fail Me Now“ esitamiseks.

UX võimaldab nutitelefonid veelgi paremini ühendada ja rakendused kuvatakse uuel ülisuurel 12,3-tollisel HD- või 8-tollisel puuteekraanil, mis paiknevad nüüd juhile lähemal. Uus Lexus Linki digiteenuste rakendus aitab luua veelgi mõnusama sõiduelamuse selliste nutikate funktsioonide abil nagu kaugjuhitav kliimaseade ja kaugjuhtimise abil lukustamine ja lukust avamine. Kasutades ära Joy mitmekesist ja suurt sotsiaalset jälgijaskonda, sisaldab kampaania põnevat sisu ka Instagramis ja TikTokis, mis on samuti võimalused uue ja sotsiaalselt osava publikuni jõudmiseks.

Lexus UX-i täiendavad põhiomadused ja värskendused hõlmavad uue sportlike väliskujunduselementidega varustustaseme F Sport Design kasutuselevõtmist ning kohanduva jäikusega vedrustust ja eesmisi/tagumisi jäikusvardaid, mis kuuluvad UX SPORTi standardvarustusse. Uus kerevärv, kahetooniline värvivalik ja sõitjateruumi istmekatted pakuvad tõeliselt isikupärast elamust neile, kes otsivad Lexuse maailmakuulsat Jaapani külalislahkuse (omotenashi) filosoofiat.

UX-i Lexus Safety System+ tagab kokkupõrkeennetussüsteemi parema jõudluse, sest sisaldab auto ristmikul pööramise abi, mis muudab vasak- ja parempöörded ristmikul ohutumaks, ning ohuolukorra roolimisabi, mis juhendab juhti, et teel olevatest takistustest möödumiseks ei peaks oma sõidurajalt kõrvale kalduma.

Joy Crookes: „Igasugune loovus annab mulle energiat ja inspiratsiooni. Uue UX-i kampaania kallal töötades nägin Lexuse vahetut pühendumist meisterlikkusele ja loovusele. Nagu Lexus UX-i klient püüan ka mina alati ennast väljendada. Olen õnnelik, et saan seda teha oma muusika, moe ja kunsti kaudu, ning olen tänulik, et Lexus andis mulle enese väljendamiseks uue platvormi.“

Pascal Ruch, Lexus Europe’i vastutav asepresident: „Joy kehastab Lexuse kirge ja energiat loovuse, disaini ja kestlikkuse vastu. Lauljanna ainulaadne stiil ja julge isiksus teevad temast uue Lexus UX-i suurepärase esindaja.“

 

#Lexus     #LexusUX     #LexusXJoyCrookes    #ExperienceAmazing